Fredag

datum: 2008-11-21  tid:  09:36:35

Fredag igen
Fast denna fredagen är det inga tråkigheter utan det är jobb på schemat, och med jobb kommer dans
=)

S ringde imorse, du ja sitter fast i bilkö, lastbil som vält, och en massa snö
SNÖ?
Här skiner solen men visst lite isigt är det
Men han satt fast i Linderöd och där VAR det snö
Fick bildbevis då jag inte trodde riktigt på han
Haha



Dagen igår spenderades med - läkarbesök - sväng på stan - macka från Subway - besök hos S farmor och farfar.
Hjälpte dom att sätta upp kontaktplast på deras kakel i köket och SHIT vad snyggt det blev, och dom tyckte likadant
Sen bjöds det på god mat, kött, potatis och sås
MUMS

Såg halva Mamma Mia filmen också, får nog se andra halvan idag eller något,
Men första halvan var jätte bra iaf
Längtar till vi ska se Mamma Mia musikalen i Malmö, bara typ 1vecka kvar

Kanske dags för lite frukost och så, sen står det städning på schemat.
S borde komma snart.



Kompisar finns det många av, men vännerna är få, var rädda om dom ni har om ni vill behålla dom.
Jag älskar mina vänner



Postat av: Fridis

Håret. Jag älskar det :-)) Kramis

2008-11-21 @ 16:15:26
Postat av: Fridis

Riktigt mycket älskar jag det. Riktigt söt är du i det. Behåll det nu :-) 2009 Du vet vad :-) Lavve

2008-11-21 @ 16:20:24
Postat av: silly

hatar snö de suger!!

2008-11-21 @ 16:36:36
URL: http://sillyhilton.blogg.se/
Postat av: silly

hatar snö de suger!!

2008-11-21 @ 16:38:03
URL: http://sillyhilton.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0