Min Älskade Pappa

datum: 2008-11-02  tid:  14:55:52

Älskade Pappa

Det finns ett stort tomrum nu i mitt hjärta
Ett tomrum som du tidigare fyllt/fyller med alla dina fina minnen
Vi trodde inte detta
Dom sa att det inte var något kritiskt, men ack vad fel dom hade
Det hände så plötsligt

Har i princip inte sovit på 2nätter
Vill inte sova

Vill vara hos dig pappa
Se dig på din permobil, se dig sitta vid köksbordet och vinka glatt när vi kommer

Jag saknar dej och älskar dej för evigt
Pappa



Postat av: Emily

Tänker på dig gumman... krama om...

2008-11-04 @ 19:34:12
Postat av: Aleksandra

har din pappa gått bort Desireé? usch i så fall beklagar jag så hemskt mycket. bara tanken av att ens pappa inte skulle finnas mer vid livet får mig att rysa. mina tankar är hos er! kram från oss!

2008-11-07 @ 18:22:39
URL: http://Aleksandralivet.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0