11veckor till Jul

datum: 2008-10-06  tid:  21:16:22

Skum rubrik, men det är sant
Tiden går alldeles för fort, jag hinner inte med.
Men dom säger juh att desto äldre man blir desto fortare går tiden.


Jobbade fm idag och sen var jag på utbildning
En kanon utbildning, glad att jag får gå den
Sen var det inom Naturgodis affären, så sugen på Yoghurt lakrits
=)

Hem, duscha hos mamma
Vidare till Hässleholm
Någon information för föräldrarna, på lillebrors skola
Arbetsförmedlingen och tanken på jobb efter avslutad gymnasieutbildning
Rätt intressant, men AF, ja vad ska man säga om dom?

Nu sitter vi hemma och jag är helt slut i huvudet

Badrummet då:
Det vill ni inte veta något om, förtillfället går det inte alls så bra
Går inte alls enligt planerna, för då skulle det börjas kakla imorrn, MEN så blir det inte
Blir ganska trött på detta, tur att det bara är badrummet kvar än så länge
Köket blir ett nytt projekt om några år

Tur man jobbar nu tisdag onsdag så man slipper vara hemma när dom är här och fixar, för jag hade blivit ganska irriterad annars.

Planerar ett besök med vännen, Mamma Mia musikalen i Malmö.

Har en del saker att se framemot nu dessa sista månader på detta året, både positiva och negativa.
=)

Dags för kvällsmys framför TV
NattisKram



Postat av: Rebecca

Mmm den musikalen vill jag med se =) Vi har inte flyttat dit än, men nästan alla våra möbler har =) Ha en skön dag.

2008-10-07 @ 05:26:58
URL: http://beskan.blogg.se/
Postat av: Frida

Herregud ! 11 veckor till jultid :-)))

2008-10-07 @ 08:00:40
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0