59-10-28

datum: 2008-10-28  tid:  16:03:25

Idag för exakt 49år sedan föddes min underbara mamma
Ett stort GRATTIS till henne
Älskar dig.

 Sen har även min kära sambo namnsdag
Grattis

Dagen har spenderats med en massa inköp
Mammas födelsedagspresent
Massa grejor till smörgåstårtorna vi ska ha imorrn

Sen blev de att kratta en massa löv i trädgården
Fy fan säger jag bara, såå tråk

Ska snart bege oss hem till min underbara mamma
Och mysa med valparna som jag nog inte sett på 1 vecka.

Sen ska det bakas smörgåstårta tills imorrn
Så har en del att göra idag
Men kul är det

Kanske kan bjuda F på kaffe ikväll!
Vad säger du?



Postat av: Therese

taaaaaaaaack. Det känns verkligen underbart :) kram

2008-10-29 @ 12:54:08
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0