Kväller

datum: 2008-10-29  tid:  21:20:26

Precis satt oss vid Tv och tittar på Grey´s Anatomy
Bästa på hela veckan

Alla gäster har gått
Och jag e helt slut
För det första blir det så varmt av att vara 17st i samma rum
för det andra har vi eldat hela dagen och det gjorde också sitt.

Haft en jätte trevlig kväll med alla på besök
inte så ofta man träffar alla på bådas sidor, men just vid kalas så blir vi dom flesta iaf och det är alltid lika trevligt.
Smörgås tårtan vi bjöd på verkade vara uppskattad iaf, för nästan allt tog slut och då hade vi ändå gjort två stycken 12personers.
Nu när Simon fyllt år så är det nära till jul
Tänk om 2år blir han 25, Herregud vad tiden går fort.
Älskar min gubbe

Efter Grey´s är det nästan läggdags för mig, har en heldag framför mig imorrn, kurs på fm och sen jobb hela kvällen.

Hoppas ni haft en bra dag.
Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0