Äntligen Fredag

datum: 2008-09-19  tid:  12:14:42

Nu börjar helgen
För vår del börjar den klockan 17.00 idag för då slutar S

Pappa kommer snart och ska börja med vårt badrum
=)

Diva fick leka igår med C, hon gillar han skarpt, men hon gillar inte när han försöker sig på henne när hon inte vill
Då blir hon lite arger..
Haha
Hon visade humör vi inte trodde hon hade

Svärfar var här igår och skulle kolla vad han gett sig in på med vårt badrum
Men jag tror på han, han är kanon.

Byrån i köket är klar
Och Dezzan blev super nöjd
Kanske borde ge sig på det fula furu bordet också, men det är en massa jobb med det, då det är lackat och sånt, slipas m.m.

  


Nu kom S hem på lunch.

Kramis



Postat av: Fridis

Ge dig på köksbordet :-)) För bänken blev super grymt fin!!!! :-)))

2008-09-19 @ 12:26:41
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Frida

Min kropp behövde dessa skor. Herregud jag springer fram fast jag går. Herre gud man är som en liten fågel som flyger :-)))

2008-09-23 @ 12:24:48
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0