Ledig idag

datum: 2008-09-25  tid:  15:44:07

Och så klart när man är ledig har man tusen saker att göra

städa (som igentligen inte är så lönt, men dammsuga iaf) Men så fort badrummet är klart, så är det STORSTÄDNING i hela huset, alla hyllor m.m. ska dammas, och golvet behövs nog torkas mins 5ggr.
Tvätten växer på hög, men bara 1 maskin kvar  nu, sen är det färdigt
Rivit ut det sista i badrummet, och då stötte vi på ännu mer problem, förhoppningsvis är det lätt åtgärdat, då jag inte orkar med fler motgångar i badrummet
Men alla motgångar för med sig fördelar sen när allt är helt klart
Badrummet kommer bli såå fint
Men vill bara ha det klart IDAG!

Fick kaffebesök, Emily kom förbi, och det var evigheter sen, så det var uppskattat

Nästa vecka ska ja hinna med mina vänner, speciellt Fridis för jag saknar henne
Saknar hennes kloka råd, och hennes sätt att göra en människa glad. Det räcker att tänka på henne så blir man glad. Hon är en äkta vän.


Och en annan sak till som stör mig, varför händer alltid det roliga saker när jag JOBBAR HELG? kan inte hela KRISTIANSTAD rätta sig efter hur jag jobbar, när dom bokar in artister och så.
Det hade passat mig jätte bra då.
HAHAHAHA

Hösten har kommit och det gör mig lite glad, få sitta inlindad i en filt och ha en mysig brasa, alla tända ljus, och myset i soffan, löven börjar bli gula, och man bara längtar tills snön kommer. även om sommaren är bäst så har alla årstider något positivt. Att få ta på sig sin fina ullkappa man köpt, en fin halsduk/sjal, alla stora stickade tröjor,  baskern som kommer användas flitigt detta året också. Promenaderna med vovven, när det knastrar under skorna, och se hennes lycka när hon får leka rundor i snön
Nu blev jag iaf positiv.


Dags att hänga tvätten.
Lavve



Postat av: Fridis

Have someone told you that you are wonderful? I would do that now - Jag lavvar dig Dessan. Du är så bra på alla sätt. Du är en del av mitt liv liksom. Tack för de du skrev - Det värmde rakt in i hjärtat. :-)))) Kramissssss!!!

2008-09-25 @ 20:07:15
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0