Lunch

datum: 2008-09-01  tid:  14:14:48
En sak är väldigt positiv med S nya jobb
Han har en timmes lunch
Så jag har gjort klart allt så det var färdigt när han kom hem
Mumsade i oss Kyckling/fetaost sallad med varma baguetter
Riktigt gott

Sen har jag bara suttit här och slappar funderar på vad jag ska göra
Är ganska så rastlös
Men kommer väl på något kanske

Bjuder på en ny bild av Linnéa



Mamma åker till Stockholm idag
Så nu får hon mysa en massa med sitt första barnbarn
Väntar på att få se alla bilderna.


(Gjort om min design igen, roligt nu när man kan själv och få ändra lite när man känner för det)



Postat av: Fridis

Lilla pluttetjejen! Det är bra med en timmes middag om man workar i city.. Kaffemöte snart?

2008-09-01 @ 23:10:44
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0