Mitt i Veckan

datum: 2008-09-03  tid:  20:33:50

Idag är det onsdag och jag började med jobb
Vilket resulterade i en trött Desireé ikväll som vanligt.

Efter jobbet begav jag mig mot Fridis
Där det bjöds på kaffe och underliga diskussioner
Ska inte nämna något här för då undrar ni vad vi håller på med.
Haha
Gjorde Fridis glad idag iaf, hur det får hon berätta själv.

S har lagat kvällsmaten idag
Gott
Sen tog vi oss an att göra en av mammas recept
hmm har inte vågat smaka den än, kanske inte alls smakar som mammas.
Det är juh ofta så, att det andra gör som blir så gott lyckas man aldrig själv med.
Haha

Och på tal om annat
Idag kom den dagen jag väntat på mycket länge.
Det handlar om jobb mer säger jag inte.


Nu åter till Tråkidol
Avskyr dom första avsnitten, mycke roligare sen när dom plockat ut dom 10bästa eller nu hur många dom är.

Beställde mig en Mp3 idag en rosa, så har jag lite musik att lyssna på bussen eller om jag nu tar mig an att cykla
Haha, vilket år då?

Men nu har jag en iaf, och jag behöver inte slösa på mobil batteriet.

Nattis Från en glad Desireé



Postat av: Emelie

hellu..

nu jobbar jag som personlig assistent.. kanske inte de rätta yrket för mig men ja de e ett schema=)

hehe fantasin e trög just nu me tanke på både skola o jobb men de ska nog gå en vacker dag hehe=)



allt bra me dig nu för tiden då?

2008-09-03 @ 21:20:17
URL: http://almostunreal.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Du är verkligen jätte söt gumman och tack för idag. Jag blev riktigt mallig. Söta underbara du!

2008-09-03 @ 22:04:31
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0