Renovering av badrum startar idag

datum: 2008-09-18  tid:  13:58:13

Som rubriken lyder så äntligen.

Jag har tömt hela badrummet, sen är det strax dags att börja riva kakel
Pappa kommer imorrn och börjar plugga avlopp m.m.
Sen ska alla bruna äckliga möbler ut, och väggarna ska ner.
Sen upp med nya väggar, och lägga "mattan"
Sen så ska det börja kaklas och så.
Förhoppningsvis så är vårt badrum klart om 4veckor, om vi inte stöter på massa hinder.
LÄNGTAR!

Hunnit dammsuga hela huset också
Känns iof lite onödigt då det blir massa damm nu, men kan inte ha det så smutsigt

Diva fick nya matskålar igår



Byrån är målad för sista gången hoppas jag
Så imorrn kan vi kanske få ordning i köket också

Vanja, Tommy och älskade Linnéa
Tänker på er och saknar er.
Till er som inte vet, så föddes Linneá i v25 tror jag det var, och blev felmedicinerad av sköterskan
Linneá mår trots omständigheterna "ganska" bra.
Men det har satt sina spår och hur "drabbad" Linneá blir av detta vet vi inte.
Vi älskar dig Linnéa.
PUSS



Postat av: Fridis

Ooo Linnea. Du delar mina tankar varje dag. Dese ert nya badrum kommer bli super bra... :-))

2008-09-18 @ 14:31:22
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0