Seeeeg

datum: 2008-09-16  tid:  11:43:32

Jag är nog en av dom segaste människorna idag
Helt slut.
Det har inte ens blivit bättre efter par koppar kaffe och frukost

S kommer snart hem på lunchen
Han ska få sätta fyr i kaminen då här är väldigt kyligt idag, eller så är ja gnällig

Planerna för veckan går nog inte som dom ska
Stockholm får kanske vänta, då det är en massa strul där uppe.


Men har iaf bilder på lilla pluttan

Nu sen mamma var uppe förra veckan.
En glad liten tös, Linnéa vi vill se dig så här glad igen.


Och Diva hälsar att hon saknar sin lekkamrat
Nelle


Och jag saknar hennes matte


Lillebror - Jag håller tummarna.

Kanske borde ta tag och göra något idag
Men vad?
Kan inte måla då ja inte har penslar och så, men kanske hittar om jag letar ordentligt i förrådet
Bye



Postat av: Fridis

Nr 1: Gud vad söt hon är. Nr 2: Jag saknar dig med!! Nelle saknar Diva... Ikväll så :- ))

2008-09-16 @ 11:52:21
URL: http://fridissen.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0