Vattenfontän

datum: 2008-09-30  tid:  11:48:11

Det fick vi igår
<3 ser att där är lite fuktigt på en gipsskiva, och lillebror ska skruva ner den
Då de klokhuvudet börjar med skruven där det är fuktigt
Så står det en stråle rakt ut från väggen
HAHA
Pappa blev ltie blöt och dom fick sig ett gott skratt
Det visade sig att någon har skruvat rakt in i ett rör
Tur ska vi inte ha röret så pappa fick snällt fixa om det så det tätades
HAHA
Som ni märker går renoveringen sakta men säkert framåt
Kul har dom iaf
Som det ser ut nu så blir pappa klar ikväll och då kanske mattläggaren kan komma imorrn
VI HÅLLER TUMMARNA IAF

Nu ska ja gå och göra vid mig sen kommer <3 hem på lunch och då är han så snäll att han kör ut mig till jobbet
Hade han inte gjort det så hade jag tagit taxi, då jag VÄGRAR gå till bussen i detta väder
HAHA


ByeBye



Postat av: Fridis

Det kommer blir super :-))

2008-09-30 @ 20:18:22
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Aleksandra

ja, ljus är verkligen mys! det är en barndomsvän till valle som ska gifta sig i Hörby, Daniel och Maria heter dom.

åh, längtar tills man får se bilder när renoveringen är färdig:D

kram

2008-09-30 @ 22:20:13
URL: http://Aleksandralivet.blogspot.com

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0