21 April

datum: 2009-04-21  tid:  11:45:32

Blir det en dag i kalendern?

Jobb på schemat idag, fast skulle varit ledig men tog på mig extra, ibland får man göra det.
Hade inget planerat ändå.

Vädret är ingen höjdare iaf, blåsigt och kallt.

Har fått en hemsk hosta som inte vill släpa och en täppt näsa, har inte jag varit kasst tillräckligt detta året?
Verkar inte så.

Imorgon är det dags för besök hos BM, känns som evigheter sen, så det ska bli kul.

ALEKSANDRA
om du läser, min inbjudan att läsa din blogg har gått ut, vill du skicka en ny?

"Liten" har börjat röra sig rejält i magen, så härligt att känna att där är något, fast mest liv hålls juh såklart när man ska sova. =)
Längtar så efter det lilla livet i magen.
Vi två ska bli tre, en underbar känsla, och en fantastisk kärlek.
Jag älskar er.



Postat av: Frida

Jag vill känna en spark i min hand :- ) !! Kom o fika med er i helgen så rastar vi av djuren vid havet ! Söndag?!

2009-04-23 @ 07:51:49
Postat av: Anne

Hejsan.

Grattis till graviditeten :)

synd på att du börjar bli sjuk igen och trist med det tråkiga vädret, här uppe skiner solen och är värsta varmt. hoppas att allt är bra utöver det.

MvH Anne

2009-04-23 @ 15:42:13
URL: http://www.metrobloggen.se/anne1985
Postat av: Aleksandra

yesyes..=) jag behöver din mail igen bara, men du kan maila mig på a[email protected] så fixar jag det!

hoppas allt är bra med magen och er?=) jag skriver som du skrev till mig under grav. MAGBILDER!! vill se magen:D

kram

2009-04-23 @ 19:54:45
URL: http://Aleksandralivet.blogspot.com
Postat av: Aleksandra

det ska va a[email protected]

:D

2009-04-23 @ 19:55:54
Postat av: Aleksandar IGEN;)

alltså det går inte att skriva understreck tydligen.. det ska i allafall vara ett understreck mellan A och sjoren.. a_sjoren hoppas det funkar nu!:S

2009-04-23 @ 19:58:55

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0