Jordgubbar

datum: 2009-04-07  tid:  13:22:36

Sitter här med mitt kaffe och väntar in tiden så ja kan gå till bussen
Jobb som gäller idag.

Igår var jag och handlade med mamma på Maxi, såg då att dom hade jordgubbar så kunde inte motstå frestelsen.
Så de smaskade ja och simon på igår kväll och dom var helt okej faktiskt, lite "träiga", men ner gick dom =)

När vi handlat färdigt på Maxi så tog jag och Mamma oss varsen mjukglass, och det är juh bara för gott, skulle kunna äta hur många som helst, med karamellströssel på.

Läste på någon annans blogg om att dom ätit glass i Åhus, har dom redan öppnat?
Kanske skulle ta sig en tur ner där till helgen då!
Det är något jag verkligen gillar med våren/sommaren, glass i Åhus och en promenad längs stranden.

Köpte första babyplagget igår till "Liten" i magen, känner mig duktig som hållt mig så länge, men svårt är det, men "vågade" inte riktigt innan UL (ultraljudet).
Men ska vänta ett par veckor till innan man börjar inhandla de man behöver, fast ja skulle kunna ge mig ut idag och fixa allt.
Ska juh även göra vid "barnkammaren". Det är det ända rummet i hela huset som vi ej gjort vid då vi ansåg innan att det inte var lönt eftersom det ändå skulle göras vid när jag blev gravid. Så nu är det dags för det också, och det ska vi väl snart börja med för det är en hel del som ska bytas ut och rivas väck och sådär, och flyttas runt på då vi har de rummet som "kontor" idag. Var vi ska göra av dom sakerna, ja du får väl bli i gästrummet.

Ha en toppen dag.
Kramis



Postat av: Emma

Hej, Ja, dem har öppnat, jag åt gass i Åhus i lördags!!!

2009-04-07 @ 15:26:02
URL: http://browneyegirl.bloggsida.se
Postat av: Ida

2009-04-07 @ 22:20:39
URL: http://idaismyname.blogg.se/
Postat av: Ida

Så mysisgt och shoppa bebissaker=). Jag bor utanför lund i en tvåa med killen. Nä jag var bara och kolla synen, har fått lite sämre syn på sistonde.

2009-04-07 @ 22:23:04
URL: http://idaismyname.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0