Underbar Helg.

datum: 2009-04-26  tid:  21:17:03

Helgen har varit hur skön som helst och det får vi tacka solen för.
Undra om den stannar eller den går igen?

Lördag
Spenderade fm ute i solen, fast de blåste en del.
Var istan och gick en sväng, hitta mig ett par nya byxor, då jag inte har några som passar direkt, man blir juh inte mindre
=)
Körde inom svärföräldrarna med glass och njöt av solen.

Sen blev de grillad kyckling till kvällsmat med pommes.
Mums.

Idag
Spenderade för många timmar i fm i solen, vilket resulterade i rött bröst och ansikte
=)
Men skönt var det.

Begav oss till Åhus för att inta första glassen där, och det var så gott, en massa nya sorter hade dom.
Äppel-kanel var super god.

Inom Fridis en sväng som inte var hemma, men lämnade av en blomma då det var hennes födelsedag igår.
Grattis Gums.


Blev grillat till kvällsmat idag också, fast idag kött och ungsbakad potatis/morötter

Och till efterrätt blev det jordgubbar och vispgrädde, och jag skulle kunna leva på jordgubbar, så underbart gott.
Ätit det hur många kvällar som helst nu, har nog blivit en last.
Mums.

Skickat iväg lite foto på framkallning. Så dom dyker väl ner i brevlådan i veckan.
Mest kort från Daniellas dop.

Jobb väntar imorrn, sådär kul skulle vilja vara ledig lite till.
Men snart får jag vara hemma och mysa med vårt lilla liv i magen, längtar så mycket tills jag får ha liten i min famn och bara mysa.

Här kommer en bild på mig från igår, vecka 21+2, alltså vecka 22.



Känner mig sådär härligt kvinnlig.

LÖN imorrn, och det sitter inte fel.

Hoppas ni haft en lika underbar helg.

Kramis från oss.



Postat av: Vanja

Ha ha Tjockis syster :) Å jag är ändå nästan 2 månader längre gången än du, men du e redan i fatt mig thihihiiiii....Wieee jag får mobbas för en gång skull :) Älskar dig! Puss

2009-04-27 @ 14:07:41
Postat av: Sanni

Vilken underbart fin mage =)

2009-04-27 @ 18:17:01
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Du är som gjord för att vara gravid :- ) Kom hit med dig så jag får känna på den min älskade tös. ( Tårar i ögonen när jag såg magen. )

2009-04-28 @ 08:02:12
Postat av: Emily

naw, den efter längtade mag bilden... gud va fint, längtar så tills det e min tur:) ses kanske på fredag... Kram

2009-04-29 @ 01:42:55
Postat av: Aleksandra

så fint!=) (lite avis är man allt) kram

2009-04-29 @ 08:54:03
Postat av: tinkerbellan

FIN FIN MAGE

2009-04-29 @ 18:45:09
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0