Valborg

datum: 2009-04-30  tid:  12:13:35

Sista dagen på denna månaden.
Och kanon fint väder har vi fått, kan juh inte bli bättre.
Tror ni dom tänder några brasor ikväll? För igår snackades det om att det är eldningsförbud i hela sydSverige.

Jag ska iaf inte iväg på någon brasa, jobbar kväll, och sen börjar jag 07.00 imorrn bitti. Att börja så tidigt en röddag är inte kul, men vad gör man inte? Slutar redan 13.00 och då är min älskade hemma, för han är ledig hela dagen.

Diva hon hitta en kompis i grannens trädgård, en liten kille som sa Vov hela tiden och satt på huk och spana in henne, de njöt hon av så hon satt stilla där hela tiden, och Diva brukar inte vara speciellt stilla annars.

Spenderade ett par timmar i stan igår innan jobbet, passade på att luncha med mamma och lillebror, satt ute på Zekés och det var juh hur underbart som helst, älskar verkligen denna årstiden. Även om värmen är lite jobbig.
Sen sprang jag inom Guldfynd och kolla på en klocka som jag spanat in i reklamblader, och den fick snällt följa med mig hem, och tur var det för det var den sista.

Sen tog jag mig en glass på McDonalds innan jag tog bussen till jobbet, så mumsigt så.

Fotona vi skicka på beställning har redan dykt ner i vår brevlåda, de går så fort på Extrafilm.

Nu ska ja ta och göra vid mig, så jag kan bege mig till jobbet.

Kramis



Postat av: Tess

hej. tack så mycke. tror ja känner igen dig från wendes va? såg att du me väntar.. hur långt har du gått då? hoppas allt går bra me din graviditet. ha de fint!!

2009-04-30 @ 13:30:41
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Tess

okej trevligt.. ja vi va där i onsdags..så BF e runt den 10 nov. dom e inte riktigt säkra.. men får se mer när vi ska på ul i juni... så de e ska bli spännande.. vet du va ni ska ha?

2009-04-30 @ 20:56:34
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Tess

ja vi kommer kolla de.. ja hade aldrig kunnat hålla mig.. oj kan ni verkligen hålla de för er själva? de hade ja ej pallat.. haha... ja hade berättat för alla :)

2009-05-01 @ 19:44:25
URL: http://killertess.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0