2 Augusti

datum: 2009-08-02  tid:  20:51:05

Ny månad
Och idag är det 1månad tills Liten är beräknad
Men kan juh både komma innan och efter
Vi får la se

Helgen har sprungit iväg
Haft en myshelg med hjärtat
Hållt på i trädgården - vatt i stan, hittade äntligen tyg som passar perfekt till Litens gardin - Lillebror och hjärtat har spelat massa Wii - besökt mamma och co - ätit pizza
Ja det var en del
Har även gjort klart det sista i Litens rum
Gipsavgjutningen av magen är också klar
Ska visa en bild på den sen, orkar inte lägga in bilderna nu

Istället för att äta massa godis som vi är ganska bra på ibland, köpte vi färsk annanas, vattenmelon och vinddruvor igår och det var minst lika gott som godis
=)
Så nyttiga kan vi vara om vi vill

Nej, nu ska ja fortsätta fundera på om jag ska beställa mig en personlig almanacka eller ej

Ha en trevlig söndag kväll
Kramis



Postat av: Johanna

Tack tack : ) Ja dent hoppas jag ockås !! Ja dem var riktigt goda !! : ) Nej det har jag redan laddat med ; )

2009-08-02 @ 21:47:23
URL: http://www.baradu,webblogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0