7 dagar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

datum: 2009-08-26  tid:  11:02:47

Onsdag idag
Vilket innebär att det endast är 7dagar alltså 1vecka tills Liten är beräknad.
Då jag vet att Liten är "klar" i magen så tycker jag att den kan komma nu
Längtan är enorm

Händer annars idag då?
Inte alls mycket faktiskt
Ska snart få kaffedejt, som jag längtat
Planerat in det ett par gånger men då jag inte mått så bra har det inte blivit av
Men idag så

Sen ska ja betala tråk räkningar
Finns det något värre än det?
Nej, jag tror minsann inte det iaf.

Kan juh hoppas på att vi får vår post idag
för igår fick vi inte det, då postbilen bara körde förbi, för någon dum människa hade ställt sin bil för vår brevlåda och det verkade inte som att brevbäraren var intresserad eller snäll att gå ur bilen och lägga posten.

Har beställt en babysitter på nätet som jag vet har kommit och den avin borde kommit igår så vi hoppas den kommer idag då. Är juh så nyfiken på den. Är en babysitter/sacosäck, så där borde Liten sitta/ligga bra
Kanon pris också, istället för 695kr så var det rea och den kostade 295kr =)
Lite skillnad kanske.

Nu ska jag förbereda kaffe
=)



Postat av: Fridis

Tack för dejten :- ) Du strålar mamma lycka sweettiie ! Pöööösss

2009-08-26 @ 15:48:19

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0