Aldrig en varmkorv

datum: 2009-08-17  tid:  14:12:58

Måndag idag igen
Helgen har sprungit iväg
Inte gjort super mycket utan bara tagit det lungt, var barnvakt någon timme i lördes, och igår så for vi iväg och köpte ny tv-bänk, blev så fint. En vit en blev det faktiskt, trött på att svart blir dammigt lika fort som man torkat den.

Sen titta vi film igår kväll och åt glass med jordgubbssås, så super gott.

Igår var vi och köpte oss en hamburgare och då är där en äldre dam som står och små ler hela tiden, tycker hon verkar lite udda men tänker inte mer på det sen.
men när hon handlat klart (tidningen) så säger hon, jag har aldrig köpt mig en varmkorv i ett gatukök i hela mitt liv, hon som jobbar säger då kanske det är dags. Nej du, det ska jag aldrig. Och jag har bara ätit 3pizzor i hela mitt liv, och senast var för minst 2år sen.
Jag bara ojdå, men det är juh bra.
Men som S sa, kanske skulle fråga henne hur mycket vispgrädde hon har i sin mat, för många äldre lagar väldigt fet mat.

Ja jag skratta åt henne rätt länge, att hon aldrig ätit varmkorv och bara ätit 3pizzor, det är bra det.
Men hon missar något gott, för ibland är det faktiskt väldigt gott med "skräpmat", sålänge det inte är för ofta så är det inget farligt.



Postat av: Fridis :- )

Aj miss you tooooo :- )



Tack för din söta kommentar !

2009-08-18 @ 17:03:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0