Fredag 7augusti

datum: 2009-08-07  tid:  13:21:05

Helgen är här, eller ja om några timmar börjar helgen för min man
Och det ska bli så skönt att få ha han hemma, även om det bara är 2dagar

Solen är framme och steker, underbart
Riktig sommarvärme

Gårdagen spenderade jag hemma i mammas trädgård
Körde inom Sandhem och köpte smörgåstårta att äta till lunch, sen kunde vi inte motstå varsen bakelse heller
Så det mumsade vi på
Solen tog faktiskt trots att jag knappt orkade sitta i solen, men röd på näsan var jag allt igår kväll.
Mamma bjöd på kvällsmat också
Mycket godare att äta andras mat än sin egen.

Idag är det ingen vanlig dag för det är lillebrors födelsedag
22år
Grattis till dej.


Så det blir en sväng till mamma ikväll också
om jag inte åker bort där om en stund
Är väldigt rastlös idag
Har fixat med tvätt - disk men inte hjälpte det.
Sätta mig vid hennes pool och bada fötterna och njuta av solen lite
Fast en dusch ska ja ta mig först och se om jag blir lite piggare
=)

Ha en trevlig fredagkväll.


V.36

Och igår gick jag in i vecka 37.
Snart är Liten hos oss
Kärlek.



Postat av: Vanja

ha ha tjockis :) nej skoja bara vad söt du e i din mage :) Puss

2009-08-07 @ 16:22:04
URL: http://metrobloggen.se/vanja

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0