Vardagslyx

datum: 2009-08-14  tid:  13:11:21

Igår lyxade vi till det med att gå ut och äta
Rosegarden blev det som vanligt
Vår favoritrestaurang
Kan varmt rekommendera det.
Personalen är så himla trevlig och maten super god.
Åt så mycket så det blev soffan resten av kvällen sen

Sovit riktigt dåligt inatt, varför vet jag inte
Var iaf uppe med S imorse för då var jag pigg, sen när han kört så somna jag och sov till 11.
Skönt
Men kroppen känns helt slut och konstigt har jag nog legat har ont i både axlar och rygg.

Kissa vovven sen ska ja lägga mig på soffan en stund
Och så kanske jag blir lite piggare senare iaf.

Ha en super trevlig fredag.
Kram

(och du, sträck extra på dig, det förtjänar du. Duktig som tusan är du)



Postat av: Fridis

Ni är duktiga på att måna om kärleken :- ) Gillar det ! Tack Sweettie !

2009-08-14 @ 20:10:03

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0