091230

datum: 2009-12-30  tid:  21:39:29

Näst sista dagen på detta året.
Året har gått jätte fort, ska göra en summering men dock inte idag.

Idag har vi haft begravning för "farmor".
En liten och fin ceremoni.
Vila i frid.

Sista dagen idag att "anmäla" sig till dopet, så nu är allt det färdigt, ska ringa nästa vecka och beställa tårtor och så, ska även träffa prästen och gå igenom allt.
prästen ringde idag och ja jisses säger jag. Undra om hon är lika energisk på dopet, för jisses vad hon var lustig.
Men det lär jag märka i veckan.

Äntligen är vårt garagetak fixat, nu ska det inte regna in där mer iaf.
Men hur mycket tar hantverkare i timmen egentligen?
För inte var arbetskostnaden billig.

Idag har vi spelat bingolotto jag och S.
Dock satt vi nära till resor och dylikt men inte vann vi för det, jo S vann 100kr iaf, så fick tillbaka för lotterna.

Tack för kommentarerna om min nya design.

Nu fortsätter soffmyset.



Postat av: Anonym

Det är frågestund i min blogg! Kram www.josefinsorbom.blogg.se

2009-12-30 @ 22:25:50
Postat av: Emily

Du kommer ihåg att jag sa att vi skulle komma va.. ;P hehe... Gott nytt år på er...



Kram

2009-12-31 @ 12:55:17

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0