Helgen slut.

datum: 2009-12-07  tid:  12:43:05

Nu är helgen över och vi har hunnit med massor.

Fredagens semifinal kunde juh inte bli bättre.
Att Erik hängde löst gjorde mig super glad, visst han är bra men tycker han är lite "tråkig".
Tove saknar jag i finalen men tror hon kommer lyckas bra ändå.
CALLE är juh min stor favorit.
Erik gjorde Run to the hills bra, men ändå inte.

Lördagen spenderade vi hela dagen på Lisebergs julmarknad, Vilmer var så "duktig" hela dagen.var vaken massor och sen sov han gott i vagnen på den nya filten jag köpte, en mjuk och härlig filt.

Igår tog vi de lungt hela dagen, hade Nellan här en liten stund och busa massor, en riktig busunge är hon, men gud så charmig.
Sen baka Gubben lussekatter och han lyckades mer än bra, super goda blev dom.
Beställde massa foto också, då vi ska ge bort något i julklapp, och så ska vi fortsätta med Vilmers album.

Imorse kom systeryster på besök, bjöd på frukost och fick busa massor med Nellan idag med.

Nu ska jag snart göra mig färdig och ge mig iväg till Svärmor, ska lämna Vilmer där och sen ska jag till Arbetsterapeuten igen. Hoppas hon har någon bra lösning idag.

Puss och Hej för denna gången.

Vilmer hälsa på lisebergskaninen.



Nellan och jag åkte Ponnykarusselen




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0