internetskit

datum: 2009-12-14  tid:  12:10:34

Ja de e vad det är för tillfället.
Internet funkar fortfarande inte som det ska här, sladden genom hela huset ligger kvar, och Telia kan inte hjälpa mig då det nog är fel på Trådlösa routern.
Jaja, inget jag fixar så får snällt vänta till gubben kommer hem.
Jag är inte alls särskilt teknisk av mig, gubben på Telia typ skrattade åt mig när jag inte fatta vad han mena.

helgen har sprungit förbi.
Var ett trevligt kalas i lördes, bjöds på mat och tårta, och så fick vi våra julklappar, så sugen på att öppna dom, men gubben blir arg om jag öppnar innan julafton.
Jag är inte en människa som kan hålla mig.

Igår var mamma och "plastispappa" här och fixade vår dammsugare, så Daniel jag behöver ingen ny då denna fungerar utmärkt nu.
HAHA

Sen på kvällen så bestämde vi att vi skulle unna oss att gå på bio, var väldigt svårt för mig att lämna Vilmer, men mamma var snäll och passade han.
Vi åt först på Burger King och sen tittade vi på "luftslottet som sprängdes" och den var super bra.
Bra avslut på alla tre filmer och så.
Rekommenderar den verkligen.
Även om det var svårt att lämna Vilmer så var det ändå skönt att ha ensamtid med mitt hjärta.

Nu vakna lillen.
BVC idag, troligtvis ej hört något annat!



Postat av: Sannnnnnnnni

Jag vill me se Luftslottet =) Bra att den hade ett bra avslut då. Hoppas allt är bra me er!

2009-12-14 @ 12:42:18
URL: http://sannisbella.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0