Kläder till Liten

datum: 2009-12-15  tid:  12:25:17

Var inne på Lindex hemsida och hitta jätte fina byxor.
Jag älskar grönt och brunt, och dom hade nu fått in byxor i just dom färgerna eller nyanserna som jag gillar, så de klickade jag hem och även 2 bodys, en blå med mönster och en vit (som han ska ha till dopet under dopklänningen).

Så de får han i julklapp av oss, tog dom i strl större så passar dom sen.
Ska visa bilder när jag fått hem dom.

Internet fixade mitt hjärta igår, så nu är sladden borta och jag kan städa
YES.

Liten är riktigt trött idag, la han vid 10 efter han ätit, sen vakna han till halv 11 men efter lite mys så somna han gott igen och sover fortfarande.
Han behövde nog de, trots att han sover hela natten från 11 - 06, eller ja han somnar vid 19, sen väcker vi han 10 för mat, sen somnar han 11.
Skönt att få god sömn själv, men trots de så är jag lika trött på morgonen, är som sagt ingen morgonmänniska alls.
Längtar tills gubben har semester så kan jag få sovmorgon 1 dag iaf.

Dopplaneringen är i full gång, inte så mycket kvar, kläder till mig då jag gärna vill ha något nytt, så får väl se om jag hittar något som passar mig i smaken.
Har inte fått svar från alla än, men sista datumet är den siste.

Liten vaknar



Postat av: Johanna

När ska ni ha dopet?

2009-12-15 @ 21:27:06
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Tack för dem värmande orden : ) , jag vet att det är lite löjligt att tänka så och jag försöker att inte göra det men det hjälper inte så bra. Ja men det är ju bättre att vänta då, vi ska ha dopet 24/1 Kram

2009-12-16 @ 09:25:50
URL: http://baradu.webblogg.se/
Postat av: Thammy

Vet inte vad jag ska ge lillen i julklapp nu. Ni har redan det mesta och det ni inte har köper ni ju själva. Får hitta på något roligt ist =)

2009-12-16 @ 10:52:18

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0