Onsdag

datum: 2009-12-09  tid:  10:56:41

Nu är vi mitt i veckan och jag längtar så tills på fredag, då det är IDOL final.

I måndes var jag hos arbetsterapeuten, och det gick sådär, fortfarande inflammation så fick nya skenor och kan jag inte ha dessa heller så finns det bara en utväg, och det är cortisonsprutor.
Så håll tummar och tår nu.

Idag har jag inget planerat så det blir väl lite städ och fix, dammsuga kan jag inte så får gå med sopkvasten. =)
Pappa har lovat att komma och fixa min dammsugare så han gör de väl ihelgen hoppas jag, då det är rätt störigt att inte ha en när Divis fäller som värst, dammsugar var dag här hemma nu då det är hemskt annars, syns juh knappt att man dammsugat bara.

Måste handla också, då det ekar i både kyl och frys. Men lite svårt att storhandla med vagnen så det får bli imorrn då Hjärtat slutar tidigare.

Vilmer ska få sin spruta imorrn, förhoppningsvis iaf, då han fortfarande är förkyld.

Vårt internet funkar inte alls som det ska, ringde Telia igår och då sa han att där var något fel, för han fick bara svagsignal, så han gjorde en felanmälan och sa att det kunde ta 3arbetsdagar, senare under dagen ringer teknikern och säger att han varit ute och kollat och så hitta han något kabelfel men som han inte kunde åtgärda utan fick ringa en kabelreperatör, och det tog ytterligare några dagar till. Det konstiga är att sätter jag i internetkabeln så funkar det men inte det trådlösa, hmm..
Så sitter med en sladd från sovrummet och genom hela huset till köket, sådär kul. Men vad ska jag göra om dagarna om jag inte har internet?!
Haha beroende e man.

Hoppas min ring kommer idag med posten, 1v sen jag beställde den och Simons halsband, de e vår julklapp till oss själva. Ska visa bild när jag fått det. Sen kommer väl fotona också idag, då endel kom redan igår. Snabb service det.

Nu kaffe sen ska jag nog göra som Vilmer sova en stund. Då min kropp e helt slut.

PussHej



Postat av: Daniel

Man lagar inte en dammsugare man köper en ny, och du vet vart du skall vända dig då kära syster yster

2009-12-09 @ 22:24:26

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0