Fredag Kväll.

datum: 2009-02-06  tid:  19:34:55

Jag vet att jag är dålig på att uppdatera, men då datan inte prioriteras särskilt mycket så blir det så.

Igår blev de fika på Duvanders med Fridis, och en sväng på stan, hittade otroligt nog en jätte fin kortare tunika, och en ny mascara som jag behövt köpa otroligt länge.

Åkte sen till mamma och spenderade hela dagen/kvällen där, vi var på Eko mös med mosters tös, och åt spagetti och köttfärsås, spelade Skipbo, och bara mös.
Att summera gårdagen igår så var det en underbar dag, umgås med bästaste vän och min underbara mamma.
S låg hemma i sängen typ hela dagen =/

Idag blev de en sväng till mamma också, sen har ja mest slappat hela dagen i soffan, varken jag eller S orkade laga mat så vi beställde, fast ingen pizza jag tog fläskfilé med klyftpotatis ( eller ja beställde de och fick äcklig stekt potatis istället, och frö er som inte vet så HATAR jag stekt potatis), annars var maten jätte god.

Blir väl att titta på Let´s Dance ikväll.






KramisHej



Postat av: Sanni

Ja du e faktiskt dålig på att uppdatera =) Sötnos Diva =) Ha en bra helg! Kram

2009-02-07 @ 11:29:18
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Anonym

alltid lika gullig och rar kramizar mamsen

2009-02-07 @ 16:44:09
Postat av: Leia

Ha en fin lördagskväll!

2009-02-07 @ 18:25:11
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0