På väg mot friskare tider

datum: 2009-02-19  tid:  11:47:58

Ja herrejisses vad jag är dålig på att blogga för tillfället.
Men sjuk som jag vatt så blir det så, mest legat i sängen eller på soffan och kurerat mig.

Är iaf på bättringsvägen.
Pencillinen har hjälpt lite grann, men inte alls som den brukar göra.

Hänt annars i mitt liv då?
Jo, jobbat och vatt sjuk.

Alla <3-dag har varit, vi gjorde inte så mycket, utan bara mös lite extra, det kom ett blombud med jätte fina blommor till mig, från min underbara S.
Han är allt kärlekssam han.
Jag älskar dig.



Vårt hus skulle verkligen behöva en storstädning, får ta tag i det imorrn.
Jobbar ikväll, ska snart göra vid mig och bege mig, fast börjar inte förrens halv 3.
Skön tur det.

På lördag är det dags för 18-års kalas iaf, ska bli så himla trevligt
Massa god mat och så.

Vet ni, nu bara för att Subway har stängt så är jag sugen på deras macka 24h om dygnet, rätt sjukt, men ibland känns det som jag hade gjort vad som helst för en sådan macka nu.
Haha, lite sjuk e jag, jag vet.

Stor Kram från mig.



 



Postat av: Anonym

trevligt att du vaknat krya på dej kramiz

2009-02-19 @ 19:22:15

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0