Ledig dag

datum: 2009-01-29  tid:  20:28:01

Lyxade till det med sovmorgon imorse, så himla skönt. Vaknade lite i 10 och bara låg kvar och mös med vovven min, ja hon sover i sängen ibland, eller ja när vi somnat så hoppar hon upp.
Haha

Tog bussen till stan för att se om ja hitta något kul, men tyvärr Kristianstad är väldigt tråkigt.
Lunchade med mamma och lillebror, riktigt vardagslyx. Blev trendie, då mamma gärna ville ha bakad potatis.

Passade på att kolla Ur & Penn, 50% på allt, hittade två jätte fina halsband, lillebror hittade en orange klocka i gummi, hur ful som helst, men den skulle han ha för den kostade bara en tjuga.
Det e min tröga lillebror det.

Hämtade sedan min hund och begav mig hem till mamma, drack lite kaffe och fixa en massa papper, så nu ska allt i princip vara klart (sådana tråkiga måsten).

Så nu sitter jag och myser i soffan, kladdar lite på internet och läser lite bloggar.

Hoppas ni också haft en bra dag.

Kramis



Postat av: Anonym

Det är ju inte så vanligt du skriver så man blir liksom själaglad när du gör de :-))

2009-01-30 @ 14:20:08
URL: http://fridissen.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hihi nej det är ju spännande och inte veta...det e ju det ända roliga jag får uppleva för kräkningar o illamåendet e ju ingen höjdare hehe kram

2009-01-30 @ 19:41:07
URL: http://maddee.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0