Måndag

datum: 2009-01-19  tid:  11:29:48

Nu är det en ny vecka
Och veckan började precis som jag ville
Var iväg på ett besök imorse, sen smaskade jag och S i oss varsen baguette från Fantasi, sådär god men mysigt var det.
S begav sig till jobbet och jag blev lämnade hemma hos mamma, så här sitter jag nu och väntar på att tiden ska gå, e väldigt rastlös. Ska börja jobba klockan 1, men vad ska jag göra innan dess då? Mamma är iväg och jobbar, lillebror sover som en stock, får inte ens liv i han.

Så att sitta här och lyssna på dom odjuren här, det orkar jag nog inte mycket längre, så tar nog bussen in till stan och fixar lite saker som jag måste göra, och sen blir de väl bussen till jobbet.

Hänt ihelgen då?
JOBB - JOBB - JOBB
Inte något annat direkt, vi jobbar juh heldagar när vi jobbar helg nu för tiden så det finns inte mycket tid över för annat, tråkigt nog men det tar man igen nästa helg då man är ledig.
Denna veckan på schemat är kanon, jobbar bara mån, tors, fre

Imorrn fyller min svärmor år, så det blir lite kalas där. Kanske skulle åkt till stan nu då så jag kan fixa hennes present, som vanligt i sista minuten!

Hittade lite foto på mammas dator
Från STHLM när min bror fyllde 30år
dags att bege mig till bussen

Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0