Söndag

datum: 2009-01-04  tid:  16:11:22

Nu är denna veckan över.
Och det ser jag bara positivt.
Hade varit skönt med lite semester nu, har inte mycket energi kvar alls.

Helgen har spenderats på jobbet, eller ja fred-lörd.
Idag har jag vatt ledig, mest slappat i soffan och det är såå mysigt.
Vatt inom svärföräldrarna också en sväng, svärmor bjöd på mat, stek, potatis och sås.

Sitter nu och glor på när S spelar Wii, verkar inte gå så himlans bra.
haha

Så sugen på något gott, men nej då, var så duktig att ja köpte mig morötter och dippa i affären så det ska jag smaska på ikväll, och en god kopp te
Lite nyttigare måste jag bli då jag är väldigt slarvig av mig.

Hej för denna gång




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0