Vecka 34 <3

datum: 2009-07-16  tid:  14:14:05

Idag går jag in i vecka 34 av 40
Tiden går fort, nu är slutet nära och jag har nog fortfarande inte riktigt fattat det.
Om ca 6v (kan bli tidigare och senare) är LITEN hos oss
Jag och Simon blir mamma och pappa
Vi får ett barn att överösa med kärlek

denna obehagliga kvava värmen är inget skönt
Både jag och hundarna är helt utslagna
Dom orkar inget och jag orkar inget.
Dagen har varit väldigt lugn
Lite bus i trädgården sen var vi slut
Jag somna på sängen och hundarna på golvet
För att summera det hela så är det för varmt
Jag vill ha riktig sol och riktig värme, ingen åskvärme.

Syster och mitt älskade fadderbarn kommer snart
Hon är så snäll som ska hjälpa mig lite i trädgården, få ner lite av den hemska busken så man kan gå på gången för just nu kommer ingen förbi.
Ser såå hemskt ut.
Så får hoppas vi orkar med lite iaf, annars tar vi det andra imorrn, då det förhoppningsvis är lite bättre väder.

Så sugen på Marsglass, vatt det sedan igår, får nog be Simon köpa det med sig hem idag.
=)

Bild på magen igår kväll:


Mitt fadderbarn:



Postat av: Sanni

naw vilken sötis!

2009-07-17 @ 08:27:45
Postat av: Fridis

Mamma Desiree :- ) Det låter vacker när man uttalar det !

2009-07-17 @ 08:46:05

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0