.................

datum: 2009-06-07  tid:  09:04:14

Godmorgon på er.
Pigg och vaken är jag idag, gick upp vid tjugo över 8, gubben sover som en stock fortfarande.

Vi har gått färdigt Föräldrautbildningen nu, rätt intressant.
Fick mycket användbar information.

Igår spenderade vi hela dagen på Tosselilla.
Sådär spännande, då vädret inte var på topp.
Färg fick vi i ansiktet iaf, blev rätt röd.

Bilen går det sådär med, ska lämnas in igen i veckan och se om dom kan hitta vad felet är.
Ovanpå allt så har även Tv pajat, så den är också inlämnad, som tur är har vi sovrumstv också så den fick vi ta ut i vardagsrummet.

Är det inte det ena så är det det andra.

Vädret idag är inte heller så kanon, tråk, jag som tänkt jag skulle hålla på i trädgården lite, men det får nog bli en annan dag känns de som!

Nu ska ja se om gubben vill vakna.

Kramis



Postat av: Fridis

Natttisss Min sötnöt :- )

2009-06-07 @ 22:38:54
Postat av: Fridis

Dags för en uppdatering :- )

2009-06-09 @ 09:29:51
Postat av: Fridis

Låt din blogg handla mer om bebis i magen! Aaaaa... Bebis Bebis Bebis :- ) Älskar din Mage - Så foto i varje fall ! :- )

2009-06-09 @ 20:35:53

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0