Kanon Väder.

datum: 2009-06-23  tid:  09:13:38

Vilket underbart väder vi har, både igår och idag.
Dagarna springer förbi.

Kan börja vid midsommar
Mormor och Morfar hade kalas då den ena blev 65år och den andra 80år.
Hade en jätte trevlig kväll
Vädret var helt okej, regnade och mullrade lite sen hade vi uppehåll iaf.



Sen jobba jag lördag och söndag, sådär lagoom trött var jag.
I söndes efter jobbet blev jag hämtad av svärföräldrarna
Vi begav oss till Yngsjö/Åhus
Spelade först minigolf i Yngsjö
Där gubbarna fuskade
jag och svärmor förlorade, ett poäng skillde oss åt.
Medans gubbarna hade väldigt bra poäng.
Sen körde vi till Åhus och åt OTTO glass, finns ingen godare glass.
Hade en super trevlig eftermiddag med dom.

Igår var jag ledig hela dagen
Var ute och höll på i trädgården hela fm, passa på när det är fint väder
Sen åkte jag och Divis hem till mamma och var i hennes trädgård hela eftermiddagen
Fick lagom röda axlar och rygg, tur de lägger sig.
Varmt var det iaf och det ser ut att bli likadant väder idag.

Körde en snabb runda inom svärföräldrarna där det bjöds på kaffe och vi hämta vår tapet som svärfar så snällt kört och hämtat.
Den är så mysig, längtar tills den sitter på väggarna.

Idag är det möte med jobbet i 3h annars ledig resten av dagen, skönt.

Har 2 dagar kvar att jobba
Sen är det semester som gäller.
Känns både skönt och skumt
Ska jag verkligen inte jobba mer innan Liten kommer.

Daniella hitta sig en ny kompis, gud vad hon tyckte det var skoj.


Ha en toppen dag.
Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0