Redan söndag

datum: 2009-06-14  tid:  17:04:54

Ja jisses.

Vad har hänt sen sist då?

Jobb, jobb, jobb, jobb.
Efter jobbet i fredes blev jag uppplockad av Fridis, blev baguette på Bunna, mycket super gott, det kan jag varmt rekommendera.
Blev tårögda av att se alla studenterna, som var fulla och glada och BLÖTA!
Sprang inom lite affärer men som vanligt hittar man inget alls, lättare att beställa från Internet.
Letade efter ett par mammabyxor, långa, men finns juh inga.
Tröttsamt.

Igår var det upp tidigt 05.15, och begav oss till Ullared
Där fanns massor av saker.
Mycket till bebis blev inköpt, och även en del tröjor och så till mig, och en del till hemmet.
Hela kofferten på bilen fylldes med kassar.
Haha.
Så nu har vi inte så mycket kvar att handla till Bebis.

Längtar efter bebis så mycket nu.
Vill bara få hålla dig i min famn och säga detta är min bebis.
Längtan är enorm.

Idag har ja packat upp alla saker vi köpt och städat hela huset.
Sambon min har varit duktig och klippt gräset, slipat väggarna i bebisrummet.
Min gubbe är väldigt duktig han.
Älskar han såå mycket.

Han har även hämtat hem vår TV nu, jippi, så nu ska den funka visst och det hoppas vi verkligen på.

Nu ska ja byta om från mina pjamasbyxor som jag gått i hela dagen så vi kan åka och handla kvälltmat, blir tacos idag.
MUMS!



Postat av: Fridis

Då vill Fridis ha lite pics på saker ni köpt :- )

2009-06-14 @ 23:56:37
Postat av: *Sofie*

Åh så skoj med Ullared, tur jag ska dit snart annars hade jag blivit avis;)

Förstår din längtan och det är ju så mysigt att köpa massa saker innan, fixa och dona, fast väntan är så jobbig i slutet hehe.

När har du BF?



Så glad jag blir om Subway öppnar här igen, tack för att du berättade det, hoppas det blir snart då!!!

2009-06-15 @ 08:12:58
URL: http://frusofie.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0