Vecka 28

datum: 2009-06-04  tid:  21:19:01

Ahh tänk er, alleredan är jag där
Som sagt 3mån kvar sen ska vårt lilla liv titta ut.

Igår var det första gången på Föräldraträffen, intressant. Pratade om förlossningen.
Imorgon är det dags igen och då ska vi prata om amning och så.
Sen är den slut, nu när det börjar gå mot sommaren så är det bara 2 tillfällen.

Jobbat idag och sen har jag myst hemma hos mamma, tog oss sedan till Tivoliparken för årets första Strandhugg
Jisses vad folk där var, kallt var det också.
Men visst var det mysigt.

Nyligen kommit hem och jag ska alldeles strax krypa ner i sängen då jag sover väldigt dåligt om nätterna för tillfället.

Nästa vecka börjas skattepengarna betalas ut, för dom som kan få det innan midsommar. Jippi!!

Nattis



Postat av: Fridis

Jag missade det :- (

2009-06-04 @ 22:44:44

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0