Godmorgon Gottfolk

datum: 2009-03-12  tid:  07:44:47

Torsdag morgon idag
Och jag gick upp tidigare än jag behövde.
Men det var inte så svårt när solen sken igenom persiennen
Då går man upp med ett leende på läpparna.
Men skönt att komma upp innan S körde iväg

Sitter här och läser bloggar, och äter lite frukost, går sådär, frukost är inte det lättaste att få ner tyvärr.

Hoppas nu att solen stannar hela dagen, för man känner sig så mycket piggare än annars.
Ska bege mig till jobbet om tre kvart, börjar 9 och slutar 17, rätt så skönt.
Sen blir det väl en tur hem till älskade mammi, hon har juh varit i Stockholm igen, kom hem igår.

hade lönesamtal igår, blev faktiskt helt nöjd
=)

Varför ska man slå på någon som redan ligger?
Vi orkar inte mer.


Sanni
Jag vill läsa!


Kramis

Divis saknar sin Nellie



Postat av: Sanni

jag har inte din email! Kram

2009-03-12 @ 22:05:06
URL: http://sannisbella.webblogg.se/
Postat av: Fridis

Sweatheart... Saknar daj..

2009-03-13 @ 19:52:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0