Härligt

datum: 2009-03-19  tid:  12:31:47

Kan man bli annat än pigg i detta vädet?
Hoppas verkligen det håller i sig, för ihelgen är jag ledig.
Så underbart väder att vakna till iaf, man blev juh pigg direkt.

Hunnit med både frukost och lunch.
ska snart hoppa in i duschen så man vågar ge sig utanför dörren.

Gårdagen spenderades i trädgården.
Krattade ihop grenar m.m som S klippt för längesen, men vi har inte kommit så långt med det.
Men tänkte vi skulle köra iväg med det till tippen på lördag, så jag samlade ihop allt så nu är det bara till att lasta det på släpet.
Ska även passa på att tömma garaget, då vi ej gjort det sen badrumsrenoveringen, så där finns en del kartonger och så.
Slänga ett gammalt matrumsmöblemang också, eller ja sätta det utanför butiken på tippen dom tar nog tacksamt emot det.

Skulle vilja sätta lite vårblommor i våra krukor också, blir sådär härligt vårigt med det, dom gamla blommorna är ganska döda men finns kvar i krukorna, ser inte så vackert ut
=)



Så här mysigt ser det snart ut i Sverige.

Ha en underbardag idag.



Postat av: Fridis

Jag älskar grönskan :-) Å jag älskar dig....

2009-03-19 @ 21:07:59

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0