Måndag

datum: 2009-03-30  tid:  13:57:48

Haft en fullspäckad helg kan man juh säga.
Men en fantastisk sådan.

Fredagen bestod av barnpassning, och det gick så bra. Lilla tösen är såå snäll, och så mysig.
att bara få lukta på bebis gör en så sugen på egna barn.
Såg Let´s Dance finalen, blev så besviken att Laila inte vann, hon är juh super duktig, men hon är en vinnare ändå.
Deras sista dans var hel grym.

Lördagen var det fullt upp, bebis blev hämtad på fm, sen var det bara att sova en stund och sen göra vid sig.
Kvällen bjöd på middag hos en kollega, och massa skratt, sen begav vi oss in för att se RENT, den var sådär, men andra delen var mycket bättre än första.
Tack kära kollegor för en fantastisk lördagkväll.
Kom hem lagom i tid men trött var man, så det var bara att koppla av en stund sen la vi oss i sängen och mös och jag somna ganska fort.

Söndagen upp tidigt igen, för det var dags för barndop i Tollarp.
Älskade systerdotter döptes, som är mitt fadderbarn.
Tung var hon att hålla i kyrkan men hon var så duktig, sa inte ett ljud mer än visa sitt fina leende.
Hem till syster där det bjöds på smörgåstårta och kladdkaka.
En jätte trevlig dag.
Sen var det massa mys i soffan och sen slocknade jag.

Idag har jag hittills hunnit med all tvätt, sådär 4maskiner, storstädat hela huset, och hunnit äta lunch.
Ska nog ta mig en kopp kaffe och fundera över vad vi ska ha till kvällsmat.
Sen ska ja lägga mig i badet och bara njuta.

Jag och lillebror med vårt fadderbarn


Daniella och hennes mormor.


2 dagar.



Postat av: Ida

Så söt hon är...

2009-04-02 @ 13:39:59
URL: http://idaismyname.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0