Namnlös.

datum: 2009-03-10  tid:  14:41:40

Hallå mina vänner.

Hur är det med er?

Mitt liv består just nu av jobb, och annat.
Men nu börjar jag få ordning på allt igen så nu ska nog bloggen också komma igång igen.

Har en massa jag bara skulle vilja skriva av mig, men tyvärr går inte det.

Hela helgen har igentligen bara bestått av jobb, sena kvällar.
Igår var vi hos svärföräldrarna, för dom åkte till Egypten idag, och vem är avundsjuk om inte jag?!
JAG VILL OCKSÅ RESA, till ett varmt land, där man bara kan sola och bada och dricka PinaColada =)

Så sugen på ny design här på bloggen, men väntar lite till tills våren verkligen är på väg.
Solen har iaf tittat fram lite idag.

Pratade med mamma som befinner sig i Stockholm, där är det riktigt mycket snö, syster fick skotta för att ens komma ut med bilen i fm.
Tur att vi slipper det.

Bjuder på någon bild.
Kram på er.








Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0