SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ?

datum: 2009-03-24  tid:  17:11:31

Imorse när ja vaknade så tittade jag ut och fick världens chock.
Skulle cyklat till bussen men aldrig i det vädret.
Väckte S och sa kolla ut, drog upp persiennen till han och han bara va fan?
Mm kul detta

men nu under eftermiddagen har det blivit lite bättre, solen är iaf framme och det snöar inte längre. Nu vill jag bara att det slutar blåsa också.

Jobbar idag, var riktigt skönt att komma hem och sätta sig i soffan en stund.

S kommer också snart hem och då blir det middag.
Makaronstuvning och stekt falukorv, gott.

Och så ska jag smaska i mig daimchoklad.
Och titta på DH!



Postat av: Therese o Nellie

TACK så mycket :] Hoppas hon ska trivas där nu när allt snart e klart!

Åh ja nu e de snart DHW och jag ska minsann kränga Polly hihi. Kram.

2009-03-24 @ 20:45:40
URL: http://fesan.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0