Våren på väg?

datum: 2009-03-17  tid:  22:00:31
En väldigt trött Desireé idag
Jobbar två 7.00 turer på rad, och JAG är ingen morgon människa.
Tur e att jag har sovmorgon imorrn bitti, börjar 14.30
Känns som rena lyxen, men det förstör även hela kvällen.
Solen har verkligen titttat fram idag och det har känts som underbart vårväder om man hållt sig ifrån blåsten, för den har varit riktigt kylig.

På fredag har jag och S varit tillsammans i 4år
Tiden går bara så fort och jag är lika lycklig och kär idag!
S är mannen i mitt liv.

Precis sett DH och tycker inte det är lika bra längre, allt är bara rörigt.
Men dum som jag är så måste jag ändå följa det.



Godnatt och Sov så gott




Postat av: Fridis

Haj och Hå :-)) Vad hittar du på?! Saknar daj. Ring mig i morron förmiddag.. Den som vaknar först ringer :-) Loveeeeeeeee you my dear...

2009-03-17 @ 22:23:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0