Storstädning

datum: 2009-05-03  tid:  13:23:30

Har hållt på att städa hela fm, och är fortfarande inte färdig.
Tog en paus för att trycka i mig lite mackor då ja blev hungrig.
det mesta är klart, bara dammsuga och torka golv kvar, det tråkigaste.

Men mitt i allt passade jag på att måla naglarna för att det inte skulle bli allt för tradigt.
=)

Gubben är iväg med grabbarna, dom är ute med båten och se om dom får någon fisk.
Skönt då får man lite egentid, även om det är mysigt när han är hemma.

Suttit och tittat igenom lite gamla foto på datan, så många minnen man har, och roliga saker man hittat på.
Längtar fruktansvärt mycket tillbaka till Turkiet, ska bli en resa dit sen iaf.

Nu får ja nog fortsätta annars blir jag aldrig färdig.

=)

DU - saknar dig.



Postat av: Anonym

Du är duktig gumman :- ) Hoppas på onsdag! Fridissss.. Miss you

2009-05-03 @ 22:01:54
Postat av: Emma & Vera

hej hej här kommer lösenordet, håll det för dig själv är du snäll :)

2009-05-05 @ 13:40:14
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0