Tisdag

datum: 2009-11-17  tid:  11:41:55

Pappa och son ligger och sover just nu, <3 e hemma från jobbet då han har över 39graders feber, inte så kul för oss "friska" men vad ska man göra.

I torsdes skulle jag varit hos arbetsterapeuten med mina handleder men hon var sjuk, försökte ringa och boka ny tid igår men ingen som svarade. Imorse ringde hon upp och sa att hon hade en tid IDAG, och ingen blev gladare än jag.
Ända sen graviditeten har jag haft problem med mina handleder, karpaltunnelsyndrom (tror jag det heter och stavas), ibland kan jag knappt ta upp Vilmer och det värker i hela händerna. Inte alls kul. Både mamma och min ena syster har också problem med detta, mamma har behövt operation för att få rätt på det, och syster har änsålänge bara behövt skenor. Men hennes skenor är inget bra då dom river barnet, (Men hon har fått nya nu), så jag hoppas att det finns en bra lösning för mig också. Jag vill dock inte ha några skenor som kan skada Vilmer.
Ska iaf vara där kvart i 3 idag, så håll tummarna.

Jag har hunnit med både tvätt och städning idag. Skönt att få det undanstökat. Bara dammsuga kvar med det orkar jag inte nu, utan jag ska hoppa in i duschen innan Liten vaknar.

En bild på min lille kille men som kan så mycket redan.
(Igår vände han sig nästan från rygg till mage)



Puss hej.



Postat av: Fridis

Lätt liten kommer bli tjejtjusare , för han har redan charmat mig = )

2009-11-17 @ 14:37:01
Postat av: Madelen

2009-11-17 @ 21:00:43
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Madelen

Han är så söt!! :)

2009-11-17 @ 21:01:22
URL: http://babyhalling.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0