Torsdag

datum: 2009-11-26  tid:  13:29:09

Veckorna går alldeles för fort, fast det gör dock inte så mycket då det blir helg fortare och vi får vara tillsammans hela familjen.
Saknar gubben massvis då han är iväg och jobbar hela dagarna.

jag blir fruktansvärt rastlös trots att jag har en liten bebis hemma, tror att det har och göra med att man inte träffar folk regelbundet.
Då föräldrarträffarna inom BVC är inställda tills vidare pga svininfluensan, många pratar så gott om dom och jag hade juh sett framemot det, och när BVC sköterskan säger att dom är inställda och hon inte vet när dom kommer igång igen blev jag väldigt besviken.
Så håller tummar och tår att det snart blir dags, hon lovade iaf att dom skulle komma igång frågan e bara när. Ska fråga henne på måndag igen då det är dags för Vilmers 3månaders sprutor =(

Haft världens bästa människa på frukostmys här idag.
Du betyder så mycket för mig, tur att du är på bättringsvägen nu så det kan bli lite oftare.
Tack för idag.

Vilmer sover nu, inte alls sovit lika mycket som han brukar varken igår eller idag, dreglar massor och suttar/biter i sina händer hela tiden.
BVC misstänker att det kan vara tänderna som börjat spöka redan.
Han vägrar ta napparna vi har, har provat dom flesta, men ingen "duger" för han. Så idag ska jag införskaffa den gamla hederliga som vi hade när vi var små, den sk Kulnappen.
Kanske funkar, läst rundor massor på internet, och där är dom som provat med alla dess sorter, och tillslut prövat den gamla "fula" nappen och den har funkat =)
Så håll tummarna.
Gillar inte att han stoppar in hela handen i munnen, och suger på tummen, då tummar är väldigt svårt att avvänja han ifrån, napp är då enklare även om det också kan vara svårt.
Ni som har barn, någon av er som haft samma "problem"?

Sitter och väntar på att syster ska dyka upp då vi ska in till stan och fixa Daniellas 1års present, och jag ska köpa nya byxor till Vilmer då han växer som ogräs, alla hans små bebisvalkar tar för mycket plats i strl56 nu =)

Min lilla bebis växer fort.
Men ack som jag älskar honom och hans pappa
Det bästa som hänt mig.



Kolla hans ögon, mamma vad gör du?



Postat av: Johanna

vilken söt bild : )

2009-11-26 @ 21:02:22
URL: http://baradu.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0