Glad

datum: 2009-10-13  tid:  11:31:29

Tisdag idag och solen skiner, men trots det är det mer än kallt ute.
Jag avskyr verkligen kyla, drar mig för att gå utanför dörren.

Men utanför dörren ska jag idag iaf, skulle gått till Konsum igår, men de gick inte för vagnen var inte hemma.
Ringer till <3 och frågar om jag ska bära Vilmer i en papperskass till konsum, han bara jag såg de när jag kom till Tollarp.
Smart gubbe de..  Tur va väl att vi inte hade något BVC besök eller så

Men idag ska jag försöka gå bort till Svärmor, kanske blir lite problem då jag har min systerdotter också, men jag får väl bära henne och så får Vilmer ligga i vagnen för jag kan inte köra 2 vagnar samtidigt

Var precis ute och hämtade posten, fick en fin överraskning.
Vi har blivit inbjudna till Isabellas dop, och jag blev så glad, äntligen ska jag få träffa Madde igen efter alla dessa år, har inte setts på 4år tror jag det är, men ändå har vi bra kontakt, och vi har fått ännu bättre kontakt nu när dom små liven kommit till världen, de skiljer knappt en månad på dom.

Så nu är det 2 dop i november, Isabellas och Delindas, sen kommer Vilmers, men inte förens i Januari, kanske lite sent men vi vill ha det då.

TantFrida - Vilmer hälsar tillbaka och undrar när du kommer nästa gång?
Han säger att han växer väldigt mycket nu, och saknar dig precis som sin mamma.
=)

Kanske borde göra vid mig innan Daniella kommer, för då finns det ingen tid till det inte.
=)

Hämtat ut fotot från som vi tog hos Kristianstadsbladet, och är super nöjd med det, det ska hänga fint på vår vägg.




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0