Godmorgon Måndag

datum: 2009-10-12  tid:  10:40:45

Har fått sova en massa timmar inatt och det behövdes.
Liten åt kvart över 8 igår kväll och ville inte ha nat förens halv 4 imorse, rena lyxen de.
När vi vakna kvart över 8 blev de mat sen en massa mys i sängen, han ville inte riktigt komma till ro, och när han väl somnar så får han "ryck" (antagligen drömmer han väl något, eller så är det förkylningen) och sen är han vaken igen.

Lagt han i spjälsängen och nu sover han iaf.
Gillar inte alls att han är förkyld, vill att det ska gå över nuuuuu.
Vi ska på läkarbesök på torsdag så får se vad dom säger då, för han har haft denna förkylning i snart 2veckor, men han har ingen feber iaf, utan bara täppt i näsan.

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag, har inte så mycket ork.
Tvätt och så tog vi klart igår.
Jag ska nog sätta mig och fixa i ordning med alla foto som kom, de ska juh in i album och så ska jag byta ut några av dom vi har framme, dom har nog suttit där i ett par år.
Måste juh få upp min/vår prins på väggen också.

Skulle vilja lägga mig i ett varmt bad, med ansiktsmask och så, men får juh tyvärr inte det, med på fredag ska jag på efterkontroll till barnmorskan så efter de kanske?!

Skulle behöva åka till Elgiganten också, då min mobil inte funkar som den ska, knapparna går knappt att använda, dom hänger upp sig, men de får bli när <3 kommer hem då det är på tok för kallt för mig att gå dit idag.

Sen ska jag baka lite i eftermiddag och åka hem till mamma och bjuda på, då mamma vatt i STHLM en hel vecka så den lilla stunden vi syntes i lördes var inte mycket alls, sen igår sa hon att hon handlat till Vilmer och de måste vi juh bara se vad det är.
=)
Tillbaka till bakningen, Svärmor bjöd på en SUPERGOD Äppelcheesecake när vi var där för ett tag sen och fikade, och den var så otroligt god, så jag fick receptet igår, (de har varit med i Kristianstadsbladet), ska ta bild på kakan och lägga upp receptet här sen, något jag verkligen rekommenderar.

Nej dags att fånga dagen.



Postat av: Fridis

Pussa lillkillen från tant frida ! Stackarn...

2009-10-12 @ 18:53:09
Postat av: Liza

Usch va tråkigt att Vilmer är sjuk. Förstår att du oroar dig. Det lät riktigt gott med äppelcheescake! Mums...ska hålla koll efter receptet!

2009-10-12 @ 21:03:15
Postat av: Madde

Hej! Åhh vad tråkigt att han fortfarande är förkyld!! Du får krama han ifrån mig och Isabella! Hoppas vi snart ses! Kramis

2009-10-12 @ 21:36:27
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Vanja

Vill med ha kaka :) nu e paketet på väg så nu kan vilmer bajsa mycket :) Puss

2009-10-13 @ 10:37:20

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0