Mitt i Veckan

datum: 2009-10-14  tid:  13:19:15

Och jag är dödstrött.
Vilmer har inte sovit alls som han brukar nu 2 nätter.. sover kanske 20min och sen vaknar han och gnäller, så har de hållt på hela natten, dumma förkylning.
Hoppas innerligt att den snart släpper.
Kan också vara att han inte sover bra i vaggan längre, så vi ska prova med att sätta in spjälsängen i vårt sovrum inatt och se om de hjälper, kan juh hoppas, vaggan knarrar och så, vet inte om det är det som stör honom, men å andra sidan så har han legat i vår säng dessa 2 nätter och det har inte heller hjälpt. Fast jag kanske tar för mycket plats? =) Han vill kanske ligga själv? Ja de e massa frågor, vi får prova oss fram och se om vi hittar en lösning.

Tur att <3 e ledig imorrn så han kan hjälpa mig lite inatt iaf, ber inte han om hjälp annars då han ska upp och jobba, han behöver också sin sömn.

Har fått lite gjort nu på förmiddagen iaf, satt in alla foto i album, dom sista kom idag, hängt tvätt och tömt diskmaskin, gäller att vara effektiv då han sover så man får något gjort.
Tur han sover bra på förmiddagarna iaf så han får sin sömn han behöver, lika viktigt för han som för oss, till och med viktigare för han.

Igår kväll var han på jätte bra humör, låg och titta massor och "pratade" och så, då kan man inget annat än att le.
Vår älskade skatt.

Blev inget besök hos svärmor igår, då Vilmer sov länge och när han vaknade så somnade Daniella, och sen var hon gnällig hela tiden, så tur mamma slutade tidigare för hon fick hjälpa mig, då inget hjälpte för att få Daniella lugn, antagligen fler tänder på väg då hon pilla sig i munnen hela tiden.
Stackars liten, de måste göra ont på henne.

Imorrn verkar de som jag får träffa Madde, känns skönt att träffa henne innan dopet då vi som sagt inte setts på 4år, hon skulle vara taxi till sin kusin som ska till CSK.
Ska bli så kul, blev jätte glad när hon skicka sms igår.

Ska till Eko imorrn också och köpa ram till vårt foto.
Så jag kan få upp det på väggen.
Vår lilla familj.



Postat av: Fridis

Du måste maila maj bilder på liten :- ) allvarligt liksom eller fyll bloggen :- )

2009-10-14 @ 20:08:53
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-14 @ 22:05:05
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0