Novemberlov

datum: 2009-10-26  tid:  14:21:54

Idag börjar Novemberlovet för alla skolungdomar, eller ja iaf här nere.
Inte för att vi påverkas av det men kanske kul för någon att veta.

Inatt har inte varit någon drömnatt inte, Liten ville inte alls sova, så många timmars sömn har det inte varit, men känner mig ändå ganska pigg nu.

Helgen har inte bjudit på så mycket, var en sväng på Eko i lördes, fast där var inget kul direkt.
Sen åt vi middag hos Svärföräldrarna igår, mums.
Annars har vi bara varit hemma och myst, Liten har varit ganska gnällig ihelgen också, magen som har krånglat, hoppas snart den blir bättre.

Just nu ligger han och sover, och har gjort det sen halv 11, han sover alltid länge på fm, sen sover han inte särskilt mer på dagen, mer än små stunder då och då.
Vår lilla prins är vaken mer och mer.. och det gillar vi.

Denna vecka har vi en del planerat, tur de.
Ikväll ska vi åka och storhandla när <3 kommer hem.
*Imorgon besök på jobbet
* Onsdag mamma 50år, eller var det bara 25?
Torsdag, kalas för min "man"
Fredag, Idol
Lördag, Mammas 50års kalas
Söndag, ev gudtjänst i kyrkan, då dom sänder en tanke till älskade pappa, då det är 1år sen han gick bort på måndag. Saknar dig så fruktansvärt mycket, känns som det var igår du lämnade oss. och jag har fortfarande inte förstått det.

Ska även försöka hinna in till stan i veckan, då jag har lite ärende jag behöver fixa där också.
Kanske hinner det imorrn innan jag ska till jobbet.
Måste fixa doppresent till både Delinda och Isabella, sen 1års present till Daniella, hon blir juh 1 om 1månad, shit vad tiden går fort.

Ha en toppen vecka.
Kramis




Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0