sjuk?

datum: 2009-10-17  tid:  12:51:11

Igår kväll efter idol slog något konstigt på mig, fick jätte ont i magen och mådde super illa, men det verkar ha gått över. Undra vad det kan vara?
Känner mig iaf bättre idag, som tur är. Var inte så lätt att ta hand om Liten inatt, tur Simon var ledig idag.

Liten har vaknat var 3 h, vilket han inte brukar göra, eller iaf inte gjort dom senaste nätterna, han kände väl kanske av att det var något fel?

Sådär pigg idag iaf, men har hunnit städa toaletterna och så iaf.
Snart ska Simon bege sig och hämta lite ved, och jag och Liten ska bara mysa, eller ja ska försöka ta fram dammsugaren, Divis fäller rätt bra, sådär kul.

Favoriter i idol igår var nog Erica, Calle var sådär men ändå helt okej, Rabih gjorde sin låt jätte bra, och Tove var okej, inte super bra.

Hoppas Calle lyckas hålla sig kvar, han får juh inte så bra kritik av juryn direkt, och han tar heller inte åt sig särskilt bra, eller rättarsagt han skiter i vad juryn säger.
=)

Dags för lite nya bilder kanske?!





Den här söta skålen fick man när man köpte lösgodis på willys, var juh bara ett måste.


Avslutar med en bild på mig och Liten



Postat av: Madde

Så söt Liten är!!!!! Vill bara gosa hihi ;D

2009-10-17 @ 15:46:17
URL: http://babyhalling.blogg.se/
Postat av: Fridis

Jag blir så gla ! Loggar in här och får se bilder på er :- ) Värmer mitt hjärta ! Love

2009-10-17 @ 16:04:45
Postat av: Liza

Nu vill jag oxå mysa bebis!!!

2009-10-17 @ 23:31:42
Postat av: Emelie

Hej :) Titta in på min blogg och ta chansen att vinna en tuff barn fotölj från JaBaDaBaDo! /Emelie

2009-10-18 @ 14:22:48
URL: http://bienvenido.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

bloglovin RSS 2.0